Glad alla hjärtans dag!

Hej vänner...
.. Ja vad ska jag skriva. Ibland kommer man till vägskäl i livet då det är dax att byta väg. Om man råkar missa ett sådant vägskäl för man har för bråttom, är det en stor risk att man plötsligt står vid ett stup. Man står precis på kanten- vinglandes- på väg att ramla ner.
Har man orken att ta ett steg tillbaka?

För bara en och en halv vecka sedan stog jag där och vinglade. Jag hade sprungit förbi en massa vägskäl, sett endel, missat endel och ignorerat andra.
Jag kämpar fortfarande med att ta ett steg tillbaka. Jag kanske inte vinglar så mycket just nu, men jag står där.

Nu vet ni vart jag håller hus i alla fall.
Å ni.. Vart är ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0