Mamma Blogg Gala 2011

Jag blev så galet arg igår när jag suttit och skrivit ett låångt inlägg, som bara försvann.

Helgen har varit fantastisk! Vi åkte tåg galet tidigt i fredags. Möttes av ett soligt, dock blåsigt Stockholm. Tog en repa på stan för att sedan möta upp finaste Lena som kom med tåget från Gävle.
Petra mötte upp sin svägerska och jag och Lena tog oss till Radisson Blue Park där Mamma Blogg galan skulle hållas dagen efter.
Vi tog en promenad i det vackra området och skulle ta oss till fjärilshuset i Hagaparken. Vi stod och kollade in en karta utanför ett område inhängnat med sjukt höga stängsel. Inte visste väl vi att det var självaste slottet, men när prins Daniel kom gåendes var det vi som stod som två gapande kråkor.
Kvällen avslutades med en god middag och sen somnade vi tidigt.

Lördagen börjades med en ordentlig hotellfrukost. Tacka vet jag crossiants på frullen!!!
Sedan mötte vi upp våra fina vänner och massa andra fina mammabloggare.
Jag köpte mg en fin väska från Lilly of Sweden hos Creative Lounge. =)
Sedan var det lite eftermiddagsfika och en barnmodevisning.
Petra, Lena och jag tog en sväng till fjärilshuset i Hagaparken. Efter att få komma fjärilar så nära älskar jag dem ännu mera. Kanske dax att tatuera en ny fjäril?

18.30 fick vi fördrink ute på terassen och det var roligt att spana in alla fina klänningar tjejerna hade på sig.
Sedan vankades 3 rätters med vin. Lite reggae mitt upp i allt... don´t ask.
Arrangörera som ordnat med den här fina helgen hade dessutom anordnat en tävling, där man kunde rösta på en viss blogg i olika kategorier. Jag var knappt medveten om detta och blev galet överraskad när de ropade upp min blogg i kategorien BÄSTA pyssel/mat/bakblogg. WHAT????? Lilla jag!!!
På galet nervösa ben tog jag emot priset som bestod av ett jättediplom, den största varianten på Yankee Candle, en kaffemaskin från Tassimo med TRE papperspåsar med kaffe, ett presentkort på kaffe för 1000:-, en upplevelsebox med värde 1300:-, ett smycke där man kunde välja mellan armand/halsband med sina barns hand/fotavtryck och lite mera.
Jag är fortfarande förvånad, överraskad och väldigt glad. Tack snälla ni för att ni röstat på mig!

Kvällen avslutades med några varv på dansgolvet. =)
Tack, tack, tack alla fina bloggare jag pratat med och tack arrangörerna för att ni gjorde så vi alla kunde ses.











Kommentarer
Postat av: Emma G

Jag vet någon som röstade på dig...JAG!



Gud så roligt att du vann!!



Kramen

2011-05-10 @ 12:05:57
URL: http://emmitas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stort grattis till dig! Ses igen nästa år hoppas jag :-)!

Kram Johanna

2011-05-10 @ 13:28:43
URL: http://karleksallen.blogspot.com
Postat av: Lina

Åhh vad ni ser ut att ha haft det bra och grattis till priset, klart jag röstade på dig! Sen blir jag supernostalgisk över bilderna från hagaparken, slottet och radison där gick jag barnvagnspromenader varje dag när Lova var bebis, för vi bodde precis i närheten. Myspys. Ha en fin dag!

2011-05-10 @ 13:35:10
URL: http://linalive.blogg.se/
Postat av: Smulan

här händer det grejer,STORT grattis till dig, det förtjänar du !!!! :o)

2011-05-10 @ 16:37:11
URL: http://dagliga-smulor.blogspot.se
Postat av: Petra

garvar



"det var här det hände"



hahahha! SJUKT KUL!!!!



PUSSAR

2011-05-10 @ 19:50:20
Postat av: Lena

Hahahahaha!



Såååå härliga bilder!!! =)

2011-05-11 @ 20:56:55
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0