Ny bok

Nu händer det grejer med våran nya blogg. På onsdag har vi vårat första, viktiga inbokade möte. Idag har jag förberett mig genom att handla hem lite saker till kommande bak imorgon. Vi ska nämligen ha med smakprov på Onsdag. Jag är helt pirrig av förväntan. Vad kan detta komma att betyda för oss???
Införskaffade mig en ny bakbok i helgen. Den här har underbara recept på cupcakes, cheescakes och småkakor- med "inriktning" dekoration. Imorgon ska jag testa två recept härifrån.

Glöm inte besöka min andra blogg jag har tillsammans med Sara.


Kommentarer
Postat av: Malena

Va spännande md mötet! Blir ju alldeles pirrig jag med! :)



Kram på dig!

2011-05-16 @ 20:57:16
URL: http://malenasponlace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0