Näää ää..

Helgen som skulle vara såååå underbar blev inte alls som vi tänkt. Eddie började spy natten till lör. och vi är fortfarande kvar i spyerit. Nu har Noah börjat han med. Han kan visserligen sköta sig själv i stort sett till skillnad mot Eddie, men nyss när jag kollade till han, hade han spytt i sängen och inte märkt det. Lurigt!

Eddie var mager innan, men nu är han bara ben. Usch..jag tycker jag känner mig lite dålig. Typiskt nog är Joel på Pelles i Grundsund och har det gött med sina arbetskamrater. Jag skurar och springer och har skrubbat ihjäl mig i 4 dagar!

Nu vet ni vart jag håller hus.
(Typsikt har vi vår första leverans på fre. Jag kanske inte ens kan baka.)
Ja humöret är i bott.


Kommentarer
Postat av: Lou

Men åh! Jobbigt. Styrkekram och krya på er!

2011-06-01 @ 21:11:19
URL: http://Louinatutu.blogspot.com
Postat av: Petra

Hur går det för dig gumman?

2011-06-03 @ 14:51:55
Postat av: SOFIA

Hoppas ni mår bättre idag....kram!!

2011-06-07 @ 21:36:24
URL: http://www.sofiaoniklas.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0