Jag visar inte bara allt som är bra

Så var det måndag igen..
Veckorna rusar förbi, det är bäst att ta vara på dem.

Just nu fixar jag lite lunch, sen ska prinsarna till dagis och jag till jobbet. Idag får jag skjuts av min pappa.
Varför det undrar ni...Hmmm..Jo i fredags när jag var trött och bara ville hem efter jobbet, råkade jag backa rakt in i en container. Jag såg att den stod där och när jag backade stannade jag precis framför. Men sen när jag skulle åka därifrån backade jag rätt in i den. Ja, det är ju en fördel att lägga in ettans växel och inte ha i backen när man ska köra rätt fram!
Så himla tråkigt..hela lampan lossnade och jag repade lite på bilen. Så nu får jag snällt vänta med att köra tills lampan som är beställd kommer. Inte speciellt roliga pengar heller...


Såhär snyggt kan det bli när man har bråttom hem.

Annars blir den här veckan fylld med jobb, planer för födelsedagskalas och lite annat trix och mix.
Jag räknade ut att på onsdag börjar min första jobbdag av 25 på raken.
Är jag människa efter det så klarar jag vad som helst.
(Ja det e jag själv som planerat in jobbet så bara för jag ska vara ledig några helger sen)

Ha en fin måndag nu pöjkar och töser. Gör det bästa av´n!
Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny - Alicebrallis

Ojoj! Så det kan gå!

Ha en fin måndag du med!

2011-03-07 @ 11:59:58
URL: http://www.alicebrallis-jenny.blogspot.com
Postat av: Petra bloggar

Okej, jag mailade nu...hoppas att jag också få bo på hotellet en extranatt då! Jag skrev att de får ställa in en extrasäng i erat rum annars om det är så att man måste ha en rumskamrat.



Kramis

2011-03-09 @ 18:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0