Midsommar

Hej allihopa!!!

Vi har kommit hem efter en galet rolig och fin helg ute på Flökärr. På midsommar var väl vädret inte toppen, men igår och idag har det varit vamt och härligt.
Barnen är helt slutkörda efter den här helgen och ska strax skrubbas alldeles rena innan kudden nalkar.
Jag är fortfarande inne i mitt lugn som infann sig där ute och går omkring och småskrattar åt saker som sagts och gjorts hela tiden.
Jag får återkomma om detaljer och bilder för nu ska jag gå loss i Noahs rum med spacklet och sen ska jag ta en lååång dusch..och kanske avrunda helgen med ett glas rött.

Och..har jag nämt att min semester har börjat? =)
Vi höres!


Daniel hoppar ur bld..nästan hela gänget som var med.


Kommentarer
Postat av: Petra

glaaaaaaaaaaaaa sommar baby!!!!



Halsen är åt helvete så jag bli8r alkis på kypppebn!



OPYSSSSSSSSSSSSSSSS

2011-06-27 @ 18:04:51
Postat av: Katrin - mamma till Leo

Haha, vilken härlig bild :)

2011-07-06 @ 13:31:25
URL: http://vardagenvar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0