Vårkänsla i en mjölkkanna

Jag nämnde ju i ett inlägg nedan att jag köpt en färgburk och att mitt svarta månbord skulle få sig en omgång med penseln. Så är det fortfarande, men jag fick skjuta upp det hela när jag igår sprang rakt in i ett litet skåp, perfekt för Eddies rum, på Pingstkyrkans loppis. Det är ett litet skåp med skujtdörrar, jättesött.
Just nu står det i garaget, färdigslipat och tvättat. Men det behöver torka till ordentligt, så jag kan inte måla förrän imorgonkväll.

En annan sak jag hittade på loppisen var den här söta lilla mjölkkannan. Den är charmigt bucklig och lite sned. Passar perfekt vårat hem. En bunt vita tulpaner i den blev pricken över i:et.

Vad håller ni på med söta bloggisar? Pysslar ni något?


Betalade 25:-


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Tack för din fina kommentar... Gu va snyggt med tulpaner i mjölkannan!! (kommer nog sno den idén :-)



Vi gör een mat till Lovisa och på morgon och kväll äter hon gröt.. så det funkar förvånandsvärt bra ..

Vädret är växlande molnighet.. men varmt... och det kanske är bra att det inte är stekande sol med tanke på Lovisa ..



ush, kan tänka mig att det är glasgata om det fryser på hela tiden..



KRAM!

2011-01-10 @ 16:07:36
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: M

Fint du gjort med mjölkkannan och tulpanerna!

2011-01-14 @ 14:42:08
URL: http://osterlanggatan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0