It hurts

Jag har tandvärk så det skriker om det!!! Hela huvudet gör ont och jag har såpass ont att allt utom flytande föda känns som en handgranat i munnen.
Kul att jobba med tandvärk.
Det är mina visdomständer som spökar. 3/4 har bestämt sig att se morgonens ljus samtidigt!!! Å en ska växa rakt in i tandköttet på mig. Hallelulja!
Det ser ut som ja fått en stroke när ja äter, dreglar som fasen.
Å nu ska man bege sig uti självaste stormen med. Det är allt bra synd om mig idag. :)
God morgon å puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej gums!



Svarar på FB istället, har en fin nyhet att berätta men vill bara skriva privat! =)



Kram!

2011-12-30 @ 09:35:18
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0