Finfin dag

Det har varit en underbar dag! Imorse åkte jag aptidigt iväg och ställde bilen utanfr firman som skulle laga den, sen gick jag därifrån till jobbet. Det var så himla skönt med en liten promenad och få frisk luft innan jobbet.
Efter jobbet fick jag gå tillbaka och fick då ännu en promenad som jag verkligen behövde. Sen hämtade jag pruttarna på dagis och vi var ute i det fina (men ack så kalla) vädret.
Nu sover barnen, Joel är på Butlers och äter mat å ser på fotbollen och jag har egentid! (Visst så springer jag mellan datorn, tvättmaskinen, disken), but still! Jag får ha tv-dosan ifred och va själv med mina tankar. Och där inne flyger det verkligen...Jihoooo, vem är sugen att följa med på min tankeresa?
Vad gör du om du har egentid?

Jag bara äääälskar färgerna ute nu. Amazing!


Trötthetsrynkor under ögonen, ohhh yes! Men glad..

Noah säljer bladkakor.



Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Du är ju söt som socker min fina vän!! :D



Underbara höstbilder också!!



SAY WHAT!!!! Vilka är ni som åker? VA VA VA???? :D



PUSS

2010-10-12 @ 21:29:45
Postat av: Emelie

Finaste Ronald<3



När jag har egentid liggsitter jag oftast med datorn i knät på kökssoffan;-)

2010-10-13 @ 09:29:44
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad fin du är!!!

Jättefina bilder på dig och barnen!!! <3



Egentid, på min egentid blir det träning just nu eller så brukar jag åka iväg till ett köpcentrum som ligger 15 minuter härifrån med bil.

Där strosar jag runt, provar kläder, tittar på inredningsgrejer eller bara tar en kopp the! Alltid skönt om det varit en tuff dag här hemma!

Tror maken uppskattar att få vara själv lite här hemma också då jag ALLTID har varit hemma i flera år nu! Haha!



Kan även hända att jag bloggar eller läser bloggar!



Hur är det med din egentid, har du någon med tanke på att Joel och du jobbar omlott? Och vad gör du då?



Kram!

2010-10-13 @ 10:05:32
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gud vilka fina bilder :)

Härligt!

Det bästa som finns är nog höstens färger, iaf när man ska fotografera!

Men min kropp går in i någon depp ändå, och det är så otroligt tråkigt :(

Hoppas att det vänder snart..



Och hoppas att du får en superbra dag!

Kramar!

2010-10-13 @ 10:30:42
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: EmmaG

Söta söta du!

Ingen rynka så långt ögat kan nå ju!!

Fina kort du tagit.



Min egentid lägger jag på Internet oftast och tyvärr... Tänker varje gång att jag borde sticka på den där halsduken jag håller på med, men varje gång försvinner tiden framför datorn!



Hur blir det med Ullared, du har inte svarat.



PÖSS

2010-10-13 @ 10:51:23
URL: http://emmitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0