Här bakas det

Kan någon gissa vad som doftar nybakat i hela huset nu. Åååå nybakat, det toppar ju listan över de bästa dofter som finns.
Systeryster och "halvbror" kommer hit för att fira "halvbrors" försenade födelsedag.
Noah hade åkt ut till kusten med sin morfar igår när jag kom hem från jobbet och dyker väl upp senare på em. Eddie har precis däckat i sängen efter att ha skrikit oavbrutet i 30 min. Han har gjort de i 3 dagar nu, svårt att somna osv. Jag anar öroninflammtion! *största sucken*

Ikväll ska vi hem till fam L/T på grill och en box med vin. Det ska bli så trevligt, eftersom vi aldrig hinner ses annars. Va ka ni göra på denna röda Flygaredag?


Underbara Leila! Så mycket goda recept och så inspirerande och vackra bilder. Hennes nya bok vill jag mer än gärna ha i min samling. Mors Dag present yes please!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter inte dumt alls med hennes recept ;) Hoppas att boken dyker upp på morsdag.

2010-05-13 @ 18:51:45
Postat av: Emelie

Men du måste ju tävla på vindverkstan som jag länkade till begriper du väl!!!!

2010-05-14 @ 12:35:47
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0