Fredagstårar

Idag har jag fällt många tårar, oj, oj, oj. Men nu kanske jag kan se det posetivt i det fall att jag "rensat ur mig" lite. Det är bra att gråta ibland.
Anledningen...Noah har kört skiten ur både mig och sin lillebror. Han har faktiskt vart helt sanslös idag. Slängt och kastat grejjer hela tiden, slått Eddie jättehårt och till tårar flera gånger, när jag sagt nej till vissa saker har han helt struntat i mig och gjort det ändå osv. Tillslut bröt jag bara ihop och hulkade när han slog Eddie. Eddie slutade gråta och blev förvånad över vad jag höll på med. Noah bara skrattade åt mig. Fan finns det grymhet i små barn?

Jag kan inte förstå sättet han är på och hur han beter sig just nu. De senaste 2 veckorna har vart..jag helt fruktansvärda faktiskt. Och jag tycker faktiskt synd om honom med. Han måste ju må jättedåligt och ha det jobbigt med utvecklingen så som han kör slut på sig själv och alla andra. Någon som kan råda mig???

Nu ska jag få lite ensamtid med sambon min. Vi har precis smäckt i oss hemmagjord pizza, ocn nu blir det rosévin och jordgubbar!! En å en annan ostkrok kan det bli med. =)

Längtar tillbaka till igår lite, fasen va trevligt vi hade. Jag vill ses mer. Pronto.


Vi testar ett nytt rosévin med inslag av hallon och blåbär.


Kommentarer
Postat av: Lena

Men vännen!

Ledsen att din dag inte var den bästa...vet ju själv hur sådana dagar kan vara och hur trötslöst allt är.

Tror som du att de små 3-åringarna mår riktigt dåligt men attd e ändå måste gå igenom detta beteende för att komma vidare på nåt vis. Låter jag knäpp nu?! Haha!



Men jag önskar innerligt att perioden kunde vara slut nu, Tuva kan sååå jobbig vissa dagar och då vi är ute och leker mycket med grannbarnen mycket nu och de ser hur hon beter sig skäms jag! Faan, folk måste ju undra om ungen inte har nån uppfostran alls?!



Hoppas denna dag varit bättre. Kram!!!

2010-05-15 @ 20:17:12
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0