Vår i luften

Nu äntligen är våren här! Idag har jag fått en massa vårtecken och bara kännt mig på bra humör. Jag tror det är solen som gett mig massa energikickar.
Började dagen med en promenad, fortsatte med att göra ett dunderklipp i håret och fräscha till det med att fylla i den mörka utväxten.
Sen var vi ute i solen efter dagis, det luktade grus och snön smälte fort i solen. Folk har tagit på vårjackan, solglasögonen och jag såg tom en som körde nercabbat!

Till helgen vill ja ha planterat några fina panseér i min gamla mjölkkanna. Den har stått ute sen i somras och bara gapat tom, men nu äntligen ska blommorna få flytta in.
Har ni planterat nåt än?


De här pärlhyacinterna står på vårat köksbord, men kan sen planteras ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0