Glad Ledsen Arg Ärlig Sprudlande

Jag satt och pratade med några på en fest igår och vi kom in på det här med humör och hur man var som person vid olika tillfällen, ec. glad, ledsen. arg. Det är rätt roligt att få höra hur folk tycker att man är och uppfattar en i olika situationer. Det kan nog vara bra att höra emellanåt så man kan tänka efter hur man beter sig.
Jag vet att jag ofta ser avvaktande/grinig ut, men bara för att jag ser ut så betyder det inte att jag inte är glad. Jag gillar att lyssna på männsikor när de pratar, studera.

Sen är jag också väldigt rak, framåt och ärlig. Det kan ju både vara bra och dåligt. Visst, jag är ju lite "försiktigare" med vissa människor. Men jag tror att alla vinner på raka och ärliga svar i det stora hela, och att man ska kunna lita på vad folk säger. Jag har aldrig sagt något till nån för att vara elak.

Jag är väldigt öppen, bjuder på mig själv och mitt privatliv. Jag skäms för väldigt lite. Jag är jag, och tycker inte folk om det så är inte det mitt problem.

Det som jag behöver tänka lite på är ju att när jag är på dåligt humör så brukar jag ofta få andra människor på dåligt humör också. Men jag tycker det är så svårt, när jag inte får visa hur jag känner mig. Jag kan inte bara säga att jag är på dåligt humör, berätta varför och sen vara glad. Men som sagt; jag jobbar på´t.

Hur är ni i sättet? Hur är ni mot andra människor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0