Tänk er, vilken milstolpe, 20 år som gifta.

Tänkte sätta tänderna i den här om en stund. Joels föräldrar har firat 20 års jubileum som gifta, och imorgon ska va surprisa dom lite, och jag har själv åtagit mig att göra ett kort. Varför gjorde jag det? Jo, för jag tycker det är roligt, men jag har aldrig tid för det. *suck*
A ja..jag tänker göra ett i alla fall. Får köra den enkla varianten.
Tycker alltid det är så mycket roligare att ge/få hemmagjorda kort, vad tycker ni?
By the way så har vi köpt en svinbra present.


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Ja, kortet jag fick av dig pärlan är helt underbart! Du är så duktig!



PUSS och gott nytt år!!!

2010-01-04 @ 21:45:38
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Lena

Att få ett hemmagjort kort är sååå personligt! Det jag fick av dig är det finaste jag fått!!!



Härligt med bröllopsdagar, inte så många som är gifta nu för tiden så jag tycker det är helt underbart när man ser par i tidningen som firar jubileum!!

Mina egna föräldrar har varit gifta i 35 år och jag hoppas jag och Magnus kommer fira minst lika många! =)



Hoppas du fick till ett fint kort! Knäpp gärna kort och visa...om du har tid och ork, såklart!! =)

2010-01-05 @ 10:03:40
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0