En omtalande bulle

Fettisbulle. Hetvägg. Semla. Fastlagsbulle. Kärt barn har många namn. Idag är det i alla fall Fettisdagen, eller Vita tisdagen som den också kan kallas. Och man ska moffa i sig semlor. Jag har moffat EN, det räcker för mig. Förr i tiden kunde jag moffa flera på en och samma dag, men nu så växer det i munnen på mig när jag är i sluttampen på min enda.
Noah klämde också i sig en hel! Men det kan han gött behöva, spinkis som han är.
Hur många semlor har ni tryckt in idag? Och ska det vara med vanilj eller mandelmassa?


(Jorå vi är fortfarande sjuka..)

Kommentarer
Postat av: Emma G

Det ska vara BÅDE mandelmassa och vaniljkräm blandat!! Antar att du äter med vaniljkräm. Antal semlor ska vi tala lite tyst om...

2010-02-18 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0