hängigt

Jag har bokat in mig på mammablogg-galan som ska gå av stapeln i Maj nästa år. Det ska bli jättespännande och jag är väldigt förväntansfull. Jag ska åka dit med Petra, men jag ska dela rum ihop med den här fina tjejen. 
Har ni bestämt träff med någon ni aldrig mött innan?

Känner mig lite hängig, vet egentligen inte varför, bara gör det. Därför bloggar jag inte så mycket just nu. Hoppas ni har överseende med detta och kikar in emellanåt i alla fall för att se om jag kastat in något inlägg.
PUSS på er




Kommentarer
Postat av: Emma G

Åh skulle vilja gå med men har inte pengarna just nu.



Klart jag kikar in, det gör jag varje dag!



Jag bloggar ju inte heller speciellt mycket just nu, har ganska mycket annat i huvudet!



Kramis

2010-12-07 @ 20:41:50
URL: http://emmitas.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej hej!



Ska bli såååå skoj att ses på galan! Hihi!!!

Ser verkligen fram emot den!!!



Tråkigt att du inte är på nåt vidare humör...en resa till solen skulle kanske göra gott?!

Jag är verkligen en människa som mår bättre sommarhalvåret, då det är ljust och varmt!



Kikar in varje dag för att se om du har skrivit nåt, det vet du! ;)



Styrke/värme/sol-kramar till dig!!!

2010-12-08 @ 12:32:32
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: SOFIA

å, va kul att du ska komma med!!!... jag ska också gå :-)



Tack, mår mycket bättre efter helgens bravader.. och det blev tyvärr inte så mycket shopping som jag hoppats på en tröja, en bok och en mössa till Lovisa :-)



Kram!

2010-12-14 @ 18:23:54
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0