Rockabillypaaarteey

Vi hade lite fest på jobbet igårkväll med temat rockabilly/glamour.. Man fick tolka det lite som man ville. Jag hade på mig en rosa klänning med svarta prickar och tyll under kjolen. Sen hade jag knutit joels ena svarta skjorta runt midjan. (fan den gick typ precis runt, han är ju storlek xs typ, och jag är ju i alla fall en M, om inte L.) Sen hade jag ett par rosa brillor, svart rosett i håret, rosa korta skinhandska. (tack s för lånet), svarta pumps och rosa läppstift.
Tog bilder med våran lilla kamera, och varenda en blev skitkass. Jävla skitkamera! Jag ska alltid ha med våran stora kamera, trots att Joel får fnatt på mig när jag tar med den ut.

Vi hade tipspromenad, en del lekar, bla en där man skulle urskilja 4 smaker av en blandning i ett snapsglas. Va var det det var i nu igen..senap, gul lök... Sen skulle man äta sillöga, dricka en häxblandning och urskilja de 5 coca cola sorterna, vilket var skitsvårt!
Sen blev det dans, shots av fisermans, dans, prat, dans, sht, bål, öl, dans..
Och så höll vi på.
När jag vaknade i morses visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. Men hur som helst så har det rett ut sig nu.


Jag tog bara dessa tre, de var de bästa bilderna jag kunde ta, synd på alla kort jag knäppte.

Kommentarer
Postat av: Emma G

Gud vad fina ni är tjejer(saknar!)!! Skönt att se att du lever johanna!! Började bli orolig. Men självklart ska du inte blogga om du inte mår bra av det! Gick loppisen bra?? Hoppas ni får det underbart i stockholm och njut av konserten!

Pöss

2009-11-09 @ 08:43:03
Postat av: Lena

rackarns vad cool du var!!!



Hoppas ni friskar på er snart och ha det bra i stora staden!



Kram!

2009-11-09 @ 13:47:43
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0