fullt upp

Jag har valt att inte blogga i helgen eftersom jag varken aft tid eller lust. Barnen har varit sjuka, en kompis behövde mig, jag har haft tenta i skolan, jag hade loppis igår fm och direkt efter det var det till att lägga makeup och dra på sig festblåsan till en rockabilly/glamourfest med jobbet. Idag har vi vart hos Joels föräldrar, sen på middag hos min pappa och nu satte jag precis röven i soffan efter några timmar på jobbet. *puh*

Jag känner att det varit för mycket, för jag hade panikångest i bilen på vägen hem från jobbet.
Nu ska vi packa våra väskor, för imorgon tar vi tåget till huvudstaden och blir borta ända te på onsdagkväll.

Så nu blir det nog ingen bloggning förrän torsdag, ja tyck jag är tråkig...men jag ska njuta i alla fall.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0