God Jul

Så kom då JULAFTON, Eddies första jul och den första julen som Noah förstod var det var. Jag kunde känna hans spänningar och förväntningar så fort han kom in till oss på morgonen.
Mamma och min syster kommer alltid hem till oss på frukost, och i år hade vi bestämt att bara vara på ett ställe, både för barnens och vår egen skull.
Så em och kvällen, tom natten spenderades hemma hos Joels föräldrar. Har man då skilda föräldrar så får man fira flera julaftnar. Så om en stund bär det av hem till mamma, och på Söndag ska vi hem till far min.
Också rätt så bra för barnen som blir alldeles tossiga av att öppna julklappar.
Så jag säger bara hej nu, så återkommer jag ikväll.

GOD FORTSÄTTNING allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

God fortsättning Johanna :D



Nä, barnen ska inte med till Paris utan kommer att få hänga med mormor och morfar!



Ikväll ska jag stanna hemma, tycker att det är sjukt (för) många ute på juldagen och tvekat hela dan, droppen (höhö) var när det började spöregna! FY för att köa idag säger jag bara ;-)



Ska du ut?



PUSS

2009-12-25 @ 17:52:09
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0