Tips mottages

Eddies rum är pyttelitet. Pytte, pytte som han säger. Och det är vtt överallt. Jag valde att vi skulle ha vita väggar och det skulle bli mycket färg på matta, gardin, tavlor etc. MEN... det har inte hänt något i Eddies rum. Gardinerna saknar färg och det har inte kommit upp något på väggarna heller.
Nu är det dax att dra fram någon riktigt färgglad tapet.
Jag är sugen på en där man sitta och stirra in i tapeten och hitta små nya mönster och figurer hela tiden.
Lite som "Var är Valle"- böckerna. För dom läste ni väl ändå när ni var barn?? Det var ju skitkul att leta reda på den där Valle.
Har ni TIPS om fin fina tapeter med lite sån jag-kan-titta-hur-länge-som-helst känsla?

Kommentarer
Postat av: Photographs By Petra

jag ska se om jag kan hålla ett öga uppe åt dig :-)

2011-11-11 @ 15:33:43
URL: http://photographsbypetra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0