Heldag med mina älsklingar

Idag har jag haft en helt fantstisk dag tillsammans med mina barn och fina Sofia och hennes goa barn.
Vi tog bilen och körde till Uddevalla. Där lektes det på en jättestor lekplats och sedan åt vi på McDonald´s till barnens förtjusning.
Efter det styrde vi kosan mot strandpromenaden. Det blåste väldans, men barnen gick glatt hela vägen ända ut till Snäckan. Där vilade vi oss med var sin glass och lekte i gröngräset.
Sedan tog vi Sunningebåten tillbaka till bilen.
Barnen och jag var totalt slut efter en sån härlig dag. Mer såna här dagar tack!!!!







Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Vad härligt!!jag vill också fölla määä :D

2011-06-21 @ 22:16:32
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0