Allt har ett slut

Hej mina vänner!

Min semster är över sen två veckor tillbaka, men min blogglust har inte infinnit sig.
Jag har under senaste tiden ägnat all min lediga tid åt familjen och bakningen.
Jag ska prioritera bort en del saker i mitt liv, för att tillföra några nya..därav vill jag meddela att jag lägger ner min blogg.

Jag kommer sakna den och jag kommer sakna er! Tack alla som följt mig under tiden. Tack för allt stöd, kommentarer framförallt TACK för att jag fått träffa två härliga, nya vänner, som kommit in i mitt liv för att stanna.

TACK, TACK, TACK!
Ha en fortsatt härlig sommar och ta hand om er.
Vi hörs kanske i en annan blogg- någon gång-någonstans.
Kram!


Kommentarer
Postat av: andrea

o alsklingen, kommer sakna att lasa om dig o pojkarna, kanns ju alltid lite narmare mig nar jag ligger i sangen o langtar efetr dig o kan ga in o lasa lite, men jag forstar. fick ditt email, tack, ska knopa ihop ett fint tillbaka... puss puss xxx Ea

2011-07-31 @ 17:08:27
Postat av: Petra

puss puss puss puss

2011-07-31 @ 20:49:14
Postat av: MamaM

åh, det var som tusan! =( sorgligt, men förstår dig helt och hållet - har ibland övervägt själv att sluta blogga, men då hade Ebbas farmor halshuggit mig, hahaha! Hon går in på bloggen typ hundra gånger per dag och ringer maken om jag inte lagt upp nåt, hahaha! Hoppas du återvänder till bloggvärlden inom kort med ny ork och inspiration - har varit så kul att få följa dig!

kramar

2011-07-31 @ 21:34:36
URL: http://mamams.blogg.se/
Postat av: Lena

Nej!!! Vad trist!!! Kommer sakna dig massor här i cyberspace! Men förstår dig och tycker du gör rätt i att sluta om det inte känns nå bra.

Är så glad att jag funnit dig här genom bloggen och nu får vi börja höras och ses i verkligheten istället!!!



Kram gumman!

2011-07-31 @ 22:15:14
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tråkigt för oss, skönt för dig, gissar jag. Det är ju inte riktigt meningen att bloggandet ska kännas som en belastning... Lycka till med allt! Och fortsätt baka - du SER åtminstone ut att vara jätteduktig på det! Fokusera på sånt som ger glädje.



Må gott!

/Jennie

2011-08-01 @ 10:35:00
URL: http://borninagrasscottage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0