Mitt favoritminne

Ååå jag har så många fina minnen med så många fina vänner, så jag kan inte bara välja ut ett enda, för det känns orättvist.

Men ett minne jag alltid kommer minnas och som fick det att bubbla i magen på mig är detta.

Sommaren 2006. Jag är och hälsar på en vän i Stockholm och vi går i affärer. Jag känner mig lite ledsen för jag har gått upp så i vikt.
Till råga på allt kommer expediten fram till mig och frågar i vilken graviditetsmånad jag är. Jag skämdes och blev jättegenerad, men svarar ändå 3:e, för jag ville inte bli mer förödmjukad än vad jag kände mig.

Jag och min vän gick ut från affären och jag berättar för henne med gråten i halsen att nu jävlar ska det bantas.
Men ara för att bevisa för mig själv att det verkligen är fett som satt sig på magen och inget annat köpe rjag ett grv.test.
Dagen efter ligger vi apbakis. Jag är först upp och går på toa. Ser den där stickan ligga där och vänta. Jag kissar på den och vad händer? Skiten visar ett blått streck!!! Jag springe rupp och hoppar upp och ner i min väns säng; "Jag är gravid, herrejääääääävlar...jag är gravid!"

Det visade sig att jag redan var i 3 månaden. Både jag och Joel blev överraskade. men så välkommet det var..

Kommentarer
Postat av: sofia

Vilket fint minne!! Hjärtat, F ligger i magsjuk så det lutar åt att vi får ställa in morgondagen =(

2011-02-03 @ 16:34:58
URL: http://elfia.blogg.se/
Postat av: Emma G

Underbart vännen!!

2011-02-04 @ 11:38:00
URL: http://emmitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0