Myskväll

Ikväll har jag haft några egna lyxtimmar.
Efter jobbet tog jag bilen hem till Petra med familj. Där välkomnades jag av en glad Petra, två goa barn och två fina katter. Var gubben var har jag ingen aning om. =)
Vi drack te som var så himla gott och tog en kvällsmacka. Och sen virrade jag med och runt i hennes vardagskaos. Och det var precis som jag trodde-helt underbart.

Tack fina för att du är du och för att du sprider sån´t solsken över mitt liv.

(självklart skulle jag passa på att ta en massa kort på henne, hennes barn och hennes fina hem, men jag var för uppslukad av min "egotid", att få prata och skvallra att jag blev helt virrpanna.)


Kommentarer
Postat av: Emma G

Mys-skruttar!!!

2010-09-01 @ 23:33:22
Postat av: Petra Bloggar

Tack själv kära vän garvar åt bilden



hahah!



PUSS

2010-09-02 @ 16:58:46
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra Bloggar

Men var tränar du? Var det sportlife? :D

2010-09-03 @ 19:03:25
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0