Jag är inne i ett träningsflow

Va fan..mitt inlägg jag skrev för en stund sen försvann..ut i cyberspace. Jaja..whatever...
Ikväll har jag varit iväg och tränat Kettlebells. Har ni provat? Oh my..jag kommer ha mega träningsvärk imorgon. Hur ska det gå när jag bokat in ett spinningpass imorgon bitti? Jag kanske inte kommer ur sängen?! Och sen kanske jag inte ens kommer iväg för det snöar ute. Jo, ni hörde rätt..snöar...Men jag älskar´t!

Imorgon är jag ledig. Vi ska åka till badhuset med kidsen. Kanske dax att Eddie får prova på att bada, han är ju trots allt 1, 5 år. =)
På kvällen kommer fina Sofia med familj hit. Så jag ska göra pollyglass, och Joel ska fixa käk. Lyx!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Andrea

Pepp pepp Schnuttan!

Du e grym!!!

Alskar dig.

Ea xxx

2010-10-22 @ 00:23:22
Postat av: P

nej jag har flyttat till norge och har både hus och studerar här:)



usch ja det är så myket, det var visst inte mögel utan för höga fuktvärden vilket är ungefär lika kul när man ska bråka med försäkringssällskap... det var itne lika problemfritt med att köpa hus som jag drömt om! vad har ni för något hus då?

2010-10-22 @ 08:51:00
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gud vad duktig du är!!

Vad härligt att träna, jag är avis!!

Borde försöka få tid att skriva in mig på ett gym jag med, men ja, som du säger.. tiden finns liksom inte riktigt till :(

Även om man är hemma hela dagarna så kan de svischa förbi väldigt fort ibland..

Ja uscha vad man tänker mkt på sina vänner nu, som du säger så uppskattar man de så mkt mer nu, och ännu mer när man inte har möjlighet att träffa de lika mkt längre..

ha en underbar dag tjejen!!

kramar!!

2010-10-22 @ 09:23:24
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

åååh vad supermys! Ja just det, den där söndagen! När måste jag ha bestämt mig? :D



PUSS

2010-10-22 @ 17:37:43
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0