Dalabesök

Den här söta lilla dalkullan ligger och sover där uppe just nu. (eller..kanske inte..ungarna går bananas..) Det var så overkligt igår när vi fick krama om varandra och bara skratta åt att det var helt tokigt att hon åkt 38 mil (!!!!!) för att komma hit.
Jag vill bara upp och väcka henne så jag kan få ut minsta möjliga minut av hennes lilla tid hon är här.
Man blir själaglad att möta såhär fina människor.

Igår innan Emelie gjorde entré, spenderade jag dagen i Gbg. Vi både åt frukost, drack vin, åt lunch och dessutom shoppade en del. Och allt var helt amazing. Jag måste få lov att berätta mer om det när den här dalakvinnan har styrt sin kos hemåt.
Nu blir det frukost.
Trevlig Söndag på er allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0