Sovrum del 1

Jag har skaffat gardiner, vita från H&M, ett vitt överkast (också från H&M) så man kan byta med det fina jag redan har och kuddfodral till kuddarna som ska vara ovanpå sängen. Det är väl så man börjar för att planera ett sovrum? =)
Jaså inte..jaha ska man välja tapet först. Ghhha, så vårt, det finns ju massor man vill ha.
Så har jag skaffat en jättefin gamaldags parfym flaska, som ska stå på silverbrickan jag inte har, som ska stå på det gammaldags sminkbordet som jag heller inte har. Och på sminkbordet ska det ligga en spetsduk, och på den ska det finnas ett fat med tillbringare för att ha vatten i. Det ska finnas en liten vas att ALLTID ha en ros i, en pigtittare, och silvriga lådor för mina smycken. Och en liten karamellskål..som säkert alltid kommer vara tom!

Det ska finnas en byrå, eller ett gammaldags litet linneskåp, nya garderobsdörrar, en vit sängkappa med spets nedtill, en ny rullgardin...våran är uuuuääk..ful som fan.

Jag kan riktigt se mig i det där avslappnade, vackra sovrummet..
Men först måste man ju göra skitgörat, och sen tapet.. Vem anmäler sig till det? Kom igen nu..


Kommentarer
Postat av: helena

Vilken fin parfymflaska!Är den köpt på Indiska kanske!?Stod och höll i den själv men la tebax den för jag visste inte var jag ville ha den!Du verkar veta precis hur du ska ha det, jag vet bara vilka saker jag tycker är fina sen får jag inte riktigt ihop det!Är på jakt efter en fin brödburk,vill ha ljusrosa rosor på den men jag hittar aldrig rätt storlek!Fanns ju jättefina på Gräddelin men de var för små!:(

Ert sovrum blir säkert jättefint och mysigt!Ett sånt där rum som man aldrig vill lämna och som man längtar hem till när man varit tvungen att lämna det!

Puss

2010-03-24 @ 18:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0