Hallplanering

Igår var jag och kidsen på http://ikea.se. Tro det eller ej, men jag kom inte hem med en massa småplock bara för att jag vart där, utan jag nöjde mig med några få stora saker.
Däremot fick jag en idé om hur vår hall ska komma i ordning så småningom. Hittade ett skåp som skulle passa alldeles utmärkt. Och så får pappa min vara gullig och flyttat ett element som är i vägen. Dessutom nämnde Joels bror att han va bra på att sätta panel, så jag hoppas nu Andreas att vi kan utbyta lite tjänster såhär i flytttider. =)

Det här skåpet blir perfekt för att hänga jackor i, och sen stora, rymliga lådor till alla dessa vantar, mössor, scarfes och annat drös. Bredvis skåpet ska jag ha en liten vit sittbänk där man kan dimpa av kidsen.

HEMNES Klädskåp


Kommentarer
Postat av: Lena

Går inte att kommentera inläggen nedan så jag får göra såhär istället!



Noahs byxor är bara så tuffa, har sett flera pojkar ha dem på Tuva-Lis förskola och jag önskar Theo vore större så han också kunde få ett par! ;)



Gud så gott med nybakat bröd, det är vardagslyx det! Magnus brukar baka thekakor han också och det är sååå gott!



Fyller Eddie 1 år! Åh, mysigt med 1-årskalas!!! =)



Vad skönt att börja träna! Det är riktig EGEN/EGO-tid det! Helt rätt!!!

Önskar min kropp återhämtade sig lite snabbare än den gör, vill så gärna gå ut och powerwalka nu!!! Istället kör jag på lite situps och sånt som inte stör fogarna..men det är inte lika roligt! =/



Kram kram!!!

2010-03-08 @ 08:51:56
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Tina

Efter flera försök hoppas jag att det nu ska fungera! Vi håller också på med hallen här hemma. Det är sååå kul ju när man får göra nytt och välja själv hur det ska vara! Dock är det svårt med en ENVIS Henrik som inte alltid går med på mina förslag ;0)

Jag vill ha hel panel i hallen han röstar för halv.. Vi får väl se vem som vinner ;0)

2010-03-08 @ 21:55:41
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: Emma

Har ett likadant skåp hemma. Jätte behändigt och snyggt på samma gång!

2010-03-09 @ 17:32:21
URL: http://korsbarsgron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0