Nu är det fredagsmys..??!?!?!

Såhär ser det ut just nu hemma hos oss:

- Eddie sover.
- Noah har precis lagt sig.
- Jag sitter på övervåningen framför Let´s Dance.
- Joel sitter där nere, äter tacos och ser på..ja jag vet inte.

Superbra fredag eller? Jag va på dåligt humör när jag hämtade Joel från jobbet. Egentligen inte på honom, men de bara blev så fel. Fan..man struttar runt dagarna i ända och känner sig så ensam, och bara längtar efter karlskrället, att han ska kunna uppleva saker med oss, hjälpa till med barnen och här hemma osv. Och sen när han väl kommer hem blir jag bara arg på han för hur situationen ser ut. Vi har ju inte EN enda ledig dag ihop. Och jag har aldrig EN enda dag då det finns möjlighet för mig att tänka bara på mig själv. Jag behöver inte ens en hel dag, bara några timmar. (visserligen har inte Joel det heller.)

Han kan inte byta jobb, han kan knappt få bättre tider på jobbet, jag kan inte sluta jobba varannan helg för vi behöver pengarna (annars bråkar vi om det med). *suck*

Skit samma. Nu ska jag kanske dra mig neråt, dels för tacosen och sen för att krama karln så det blir fredagsfred i huset.
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så jäkla trökigt att känna så - har ofta känt så när jag varit hemma och pluggat och bara suttit där med böckerna för jag har inte haft ngt annat val och man bara längtar tills karln kommer hem för att man känner sig ensam och så blir allt bara så himla fel! Men jag tror det bästa man kan göra är att kramas och pussas och sedan får man hoppas att kvällen blir bra igen!!

/Emma

2010-01-22 @ 21:21:10
URL: http://lulockballon.blogspot.com
Postat av: Maja

Läs ditt inlägg flera gånger, fundera och göra om. Blir förskräckt när det finns tankar av detta slag. Helt förskräckt.

2010-01-24 @ 18:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0