Salt på påse

Jag håller på att bli sjuk! Har skitont i halsen, det går änna ut i öronen. Och huvudvärk. Så jag har tagit en alvedon och en strepsils, och nu sitter jag äntligen i soffan beredd på en film. Mysfilten är med, gosiga tröjan på och det viktigaste inom räckhåll; GODISET!

Det är lite tråkigt att jag inte kan äta lösgodis, för det är ju så många sorter man vill ha. Annars får man köpa på sig massa "påsgodis" och blanda, men det blir så jäkla dyrt. Jag äääääääääääääääälskar salt, men tycker det inte finns något bra salt på påse. Tacka vetja bonbon´s godis. Säljs väl bara i Danmark nu för tiden? Vilket är erat favorit godis?

Nu blir det Mammut och mys i soffan.

Kram!







Kommentarer
Postat av: Tobbe

Lysande referat från en match mellan salta nappar och dom nya bilarna med sur smak.

Finns också ett par viktiga andra saker som händer i landet svedala som tål att diskuteras.

Jag vill att du kommer med i debatten om tex:

- Utfisket i östersjön

- Pandemin och svininfluensan

- Ekonomiska krisen, vad kan vi göra åt den ?

- Bra bilar ;)

-Campare, vara eller inte vara.



Tror att du kan få med ett par rader om detta i nästa inlägg så tror jag att du kan få en helt ny skara med läsare.:)



PS:! Tack för pajen den var utomordentligt god, tänk om man kunde få sånt hemma ;)



Puss !



2009-07-30 @ 23:07:02
Postat av: Tobbe

hihih

2009-07-30 @ 23:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0