Raaaghaaaaaaaa...aahhhhh...

Pengar. Dessa jäkla pengar. Ok, jag går hemma med föräldrapenning, det är ju en förklaring, men ahhhhh säger jag bara. Vi hade sparat pengar som vi skulle ha på semestern i år för att göra saker, och för att kunna greja här hemma. Så går alla pengar åt till att reparera bilen. Det är ett måste, vi kommer inte ifrån det. Bilen gick inte igenom besiktningen och åtgärdar vi inte, blir det körförbud. Vi har sån otur jämt!!

Pengar, pengar, pengar...jag blir inte klok på skiten!!

Hej och God Natt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!

Tack för din gulliga kommentar hos mig!

Jag får läsa ikapp här på din mysiga blogg!! :)



Jag veet. Visst är det trist att inte ha stor shopping budget? Eller en shoppingbudget överhuvudtaget!!



Ses snart igen!!



Kram Jeanette

2009-07-29 @ 22:14:57
URL: http://alltoingetmedjeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0