Bord på Loppis

Imorses skickade vi iväg ungarna och drog till Folkets Park för att ha bord på loppisen. Väl där var det massor utav bord och vi var aggade att sälja utav bara faen. Klockan slog 10.00 och loppisen drog igång.
Jag var mer runt alla andras bord än vårt eget. Det fanns lite smått och gått att välja på och jag fyndade hem några saker.
Vårat bord gick trögt. Men det verkar som om det varit jättedålig annonserat inför detta.
Ja, ja nu är man i alla fall en erfarenhet rikare och vi gick ju plus några kronor. =)




Jag köpte en kryddhylla som självklart ska målas vit!

Här kan jag ju inte säga att det var ramarna jag var ute efter. =)
Motivena ska in i andra ramar och upp på väggen i Eddies rum.


Ja ursäkta att det ser för jävligt ut, jag har tagit bilden i vårat garage.
Fick i alla fall tag i en takkrona skitbilligt, (säkert från IKEA, ) som jag
ska spraya vit och hänga prismor i.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en underbar dag. Jag tyckte det var skit kul att stå där med er och detta måste vi verkligen göra igen, vad är det man säger, jag fick blodad tand. Tyckte bara att det var för dåligt av våra vänner att inte dyka upp och suporta oss litegrann,jag menar vi hade ju faktiskt pushat för det här på Fejjan!!! men men....vad göra?

Jag är ialla fall j-vligt nöjd med mina fynd och det ska du oxå vara!Får hålla utkik efter flera!Henrik sa att det var nåt i Vänersborg imorn!!?hmmm..det var gratis oxå! Vänersborgarna kanske är mer lättlurade....hihihi!!

Tack än en gång och ha det så bra med chipspåsen ikväll!!!:)

Kramar i mängder!

2009-08-22 @ 19:34:47
Postat av: Petra Bloggar

LÖÖÖÖVLEY! synd att jag inte var där, vad faen höll jag på med :-O eeeh....



2009-08-22 @ 19:37:00
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0