Ingenstans med bil..jodå..!

Ni kanske undrar vart jag har hållt hus hela dagen. Jo jag hamnade på IKEA med min svärmor och Joels bror. Det blev snabba puckar här i morse, så jag hann aldrig blogga. Vi var där halva dagen, sen vart det middag och fika hos svärmor när vi kom hem. Så nu har vi ju haft kvällsbestyren (dom pågår väl egentligen fortfarande), och äntligen sätter jag röva ner i soffan. (ursäkta språket)
Köpte en hel del på IKEA, mest plock. Men jag fick massa inspiration och det behövdes verkligen, för i den här röran vi har hemma kan man knappt se möjligheterna.
Köpte en helt underbar ljuslykta i zink som man kan ha både ute och inne. Äntligen kan jag hänga upp den på min krok jag köpte för några veckor sedan.
Vi fick tillbaka bilen idag med. Bra, men tusenlappar fattigare.
Nu ska jag fortsätta med bröllopsalbumet, jag satt i tre timmar igår, och äntligen börjar det bli färdigt.
Ha en trevlig kväll.

Kram!


Doftljus är en självklarhet att komma hem med.

Mjölk eller blommor? Hmmm..

Till Noah såklart, på loppishyllan så småningom.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jomenvisst är det i Borås jag bor :)Själv då?



Kram Linda

2009-08-10 @ 20:56:08
URL: http://lindasvitatanlar.blogspot.com
Postat av: SANNA

SV: ååh, det låter härligt!! :D haha :)

allt bra med dej annars? :)♥

2009-08-11 @ 00:55:45
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0