Vad speglar sig i dina ögon?

Tänk om vi visste vad som fanns under ytan hos alla vi träffar?!
Ibland tycker jag att vissa saker syns i en persons ögon tillsammans med ett svar man får.
Idag har jag känt mig ledsen, av flera orsaker.. Och för första gången på länge har ögonen varit fulla med tårar. De har legat och brännt där under, men inte velat komma fram.
Kan någon läsa av er på era ögon, eller är ni teaterapor och kan dölja ett ledsamt ansikte?

När ja är nere äter ja hela tiden. Ja sopar rent skåpen på sött.. Bad habbits..


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej gumman!



Tråkigt att du kännt dig ledsen, nåt speciellt som hänt?



Önskar jag kunde svänga förbi på en kaffe och bara krama dig!!!



Puss!

2012-01-04 @ 07:23:37
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Sofylajn

Puss baby, i fucking löööve you!!!

2012-01-04 @ 21:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0