Ny kudde å inredningstankar

Hej lördagseftermiddag!
Just nu ligger hela familjen i vår säng och ser på Madicken. Utomhus pågår en snöstorm, så det känns skönt att ligga här inne i värmen.
Det blir en lugn helg, med tanke på att jag fortfarande är trött efter influensan.

Mina inredningstankar har varit undanstoppade sedan någon gång i somras, då jag tröttnade på allt vad inredning heter- speciellt shabby chic.
Men nu kommer de smygandes tillbaka och det känns kul. Håller på att riva ut lite favoritbilder från tidningar till ett moodboard. Hur hittar ni inspiration?

Här är min nya kudde från H&M Home. Gillar!!! Djurinspirerade saker är väldigt fina.


Kommentarer
Postat av: Emma G

Fin fint gumman!!



Skönt att du mår bättre nu!

Saknar dig, men snart är vi hemma igen!



Pöss

2012-01-21 @ 16:15:12
URL: http://emmitas.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej!



Men vad trist att du blev såå dålig! Hoppas du snart är piggelin igen!



Härligt med inredningsinspiration!

Jag hämtar in från andra när jag hälsar på, genom olika tidningar, andra bloggare, affärer...you name it! =)



För mig är dock inte så dåligt med inspiration, här saknas energi att genomföra! Haha! Jag är så slö...

Tog ner gardinerna i sovrummet för jag tänkte att då måste ju nya upp, men nej...flera veckor har gått och inga gardiner! suck



Hur är det annars då, gumman?

Hur går det med Noah?



Kram!



2012-01-22 @ 09:59:18
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Lina

Jättefint! Kram

2012-01-23 @ 16:09:03
Postat av: C

Men hallååå vad fint!! Älskar skalbaggekudden!

Min inredningsinspo just nu är lika med NOLL, har kastat in mina prylar i en alldeles för liten läga.

Rörigt och ostädat är ledorden i min nya style, tydligen. Annars gillar jag inredningsmagasin, bloggar, vänner och grannar för inspo.

Hur är det med dig??? Vad är det för skitbakterie som har bitit tag?

Hoppas verkligen att du/ni kryar på dig och att du får en härlig kväll trots baciller!!

PUSS O KRAAAM

2012-01-24 @ 19:45:19
URL: http://cinnia.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fint det ser ut!

2012-01-26 @ 21:54:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Malena

Men guuu sicken snygg kudde! Ska alldeles om några dagar nörja trycka just bugs på kuddar! :) INte så stor som din men nu blev jag inspirerad och kanske är det precis det ajg ska göra! Ni ser t att ha det så fint hemma hos er! :)



Kram!

2012-01-28 @ 13:26:34
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0