Svunna tider

Jag står still helt inredningsmässigt just nu. All min tid går åt till att baka eller att få ihop allt hemmapusslande.
Jag har planer på att fixa lite grejjer här hemma, men jag vet inte vart jag ska börja eller vilka detaljer jag ska välja. Har aldrig kännt så tidigare.
Men antagligen har mitt bakintresse tagit över mitt inredningsintresse.
Den senaste detaljen som är nytt här i hemmet är en ärv klocka som kommer från min mammas mormor. Jag hade den på mitt rum som tonåring och häromdagen frågade mamma om jag ville ha den.
Jag tycker den är jättefin, vad tycker du?



Lite andra bilder från mina favoriter här  hemmet:


Kommentarer
Postat av: Erika

Hallå där tjejen!



Tack för senast! Hittade hit för ett tag sen, men jag har varit dålig på att skriva nåt! =(



Vilka fina mysiga detaljer du visar! Blir nyfiken på att få se mer! =)



Gick det bra att få hem kaffemaskinen och all packning? Kram Erika!

2011-05-19 @ 13:03:32
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/erikas/
Postat av: Lena

Du har så fint hemma, vännen!



Klockan var riktigt fin! Betyder så mycket när den kommer från familjen också!

2011-05-19 @ 21:13:02
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0