Vårstädning

God Kväll allihopa!

Idag har det varit en ovanlig dag må ni tro. Vi har varit lediga hela familjen.
Igår kände jag som världens sämsta mamma när jag kom till jobbet. Jag hade lämnat en väldigt ledsen kille med stora, blanka hundögon som bönade om att få slippa dagis och vara hemma med sin mamma.
Han tycker att jag jobbar mycket. Och jag jobbar mycket nu, kommer alltid hem sent när barnen sover.
I måndags skulle jag vara ledig egentligen, men tackade ja till att jobba ändå, så igår gnagde mitt dåliga samvete ända in i ryggmärgen på mig.
Så..jag tog ledigt.
Visserligen gick jag hem från jobbet med feber igår och har legat med mysbyxor, duntäcke, filt och huttrat hela natten. Så idag har jag vart rätt hängig. Men..vi har vart lediga ihop och både hunnit busa och grejja lite här hemma.

Jag fick fnatt och började som vanligt möblera om. Sedan åkte jag och köpte världens längsta körsbärsgrenar för att få in våren här i huset.
Jag känner på mig att den ligger runt hörnet och bara väntar på att få smyga fram. Idag har jag också stängt att nästan alla elemet..ja..de e ju vår i luften sa jag ju. =) Så vi lär väl frysa ihjäl här imorgon bitti.



Såhär ser en del av vårt vardagsrum ut för tillfället.
Men det kan ju hända att jag ändrar mig snart igen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag garvar fortfarande åt det sista du sa förut innan vi sa hejdå.. haha

Nu längtar jag till lördag som sjölingen!

Vi hörs imorn gullet! Blev jättefint i v-rum förresten! PUSS

2011-03-02 @ 22:02:33
URL: http://elfia.blogg.se/
Postat av: Emma G

Så tavlan har äntligen kommit upp nu! Bra Joel, eller?



Gud Johanna stänga av elementen! Jag önskar jag hade fler här hemma ju!



Ses imorgon

Kram

2011-03-02 @ 23:42:29
URL: http://emmitas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Johanna, för guds skull, SÄTT PÅ ELEMENTEN!!!!! Med era kalla golv kommer ni ju att frysa ihjäl!!!



Fin happiness skylt/tavla!!! Vartifrån kommer den???

Allt var fint, men speciellt tavlan!

2011-03-03 @ 20:07:06
URL: http://blogg.mama.nu/emeliepernille/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0