Världens bästa lördag

Igår var en helt underbar dag. Solen sken, familjen var ledig och vi spenderade heeeela dagen och kvällen med våra finaste vänner. Tänk om alla lördagar kunde vara som den här.

Vi tog en promenad till lekplatsen, där det inte bara var barnen som lekte. =) Vi fikade och glassade i solen. Efter några timmar vände vi om och gick hemåt.



Vi svidade om, tog oss en drink och satte igång med maten.
Stek stod på menyn. Jag va änna lite pirrig över att göra min första stek. Men..jisses va bra det blev och det smakade helt underbart.
Sen nattade vi barn, åt vanilj/passionsfruktpanacotta, såg glimtar av mellon, spelade spel och pratade.



Sofia gick all in och Silverson visade lite av sina oande moves.
Jag fick för mig att både plocka ur diskmaskinen och vika tvätt (!!) efter det att suputerna gått hem. Kanske vart jag lite yr i bollen?? =)

Underbar lördag..jag njuter fortfarande!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag njuter också fortfarande! Den dagen/kvällen kan jag leva läänge på. När ses vi nästa gång? Puss o Kram

2011-03-07 @ 13:04:07
URL: http://elfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0