Om 10 dagar!!!!

Holy smoke..om 10 dagar är jag i Paris. Förmodligen har jag precis kommit fram till hotellet och inväntar mina compadres. Det ska bli så himla roligt och jag behöver den här resan ända ut i fingertopparna. Kroppen har verkligen sagt ifrån och jag känner mig ledsen över att jag inte kom iväg och tränade idag. Jag har världens magkatarr med illamående, så jag fick snällt ligga kvar när klockan ringde.

Whatever...nu ska vi prata Paris. Kan någon berätta va jag ska packa ner i min väska? Jag har aldrig varit i en storstad förut, där vädret kan vara lite hur som helst. Vad går man runt i för skor? Vad ska jag ha för väska?
Världsproblem..eller hur. =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Näe, vad trist att du mår dåligt!

Hoppas du snart mår bättre, vännen!



Jaa du, vad packa till storstan?! ALLT! Haha!

Näe...men kanske snygga MEN bekväma skor du kan gå i långt.

Tänk lager på lager när det gäller tröjor och jackor.

En bra väska som är lätt att bära under alla shoppingturer! ;)



Hihi!!!



Kram!

2011-03-28 @ 21:01:45
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Smulan

Härligt ! Vad blev det för boende sen? Ja, bekväma skor är A och O i en storstad, man går så mycket mer än man tror då man är så upptagen av att titta på allt.Vi hade med oss en stegräknare till NY en gång, och nu kommer jag inte ihåg hur mycket det blev,men vi blev chockade! En axelremsväska är perfekt så du har händerna fria.



2011-03-29 @ 20:44:04
URL: http://dagliga-smulor.blogspot.com/
Postat av: MamaM

gillar!!!! paris är lovely!

bästa tipset; sköna skor! paris är ljuvligt att promenera runt i, och då behövs sköna skor!

kram

2011-03-29 @ 21:57:24
URL: http://mamams.blogg.se/
Postat av: Photographs By Petra

vad härligt gumman, du kommer att älska paris ända ut i fingertopparna. Ta med dig, snygga men gångbara skor och en lätt garderob. DU komemr inte att hinna att byta om så mycket som du tror, så kör på snygga klänningar, tunikor osv dagarna igenom. be chic liksom, det är ju paris för sjuttan. Har du paljetter klockan 10 en morgon så smälter du in ;-)



KRAMIS

2011-04-01 @ 22:27:14
URL: http://photographsbypetra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0