Det här får mig att bli arg

Tro det eller ej, men jag är sällan arg. Ja..nu blir några av er förvånade och höjer ögonbrynen, men så är det.
Jag kan lätt bli irriterad, men arg...nä det är sällan.

Om jag mot all förmodan skulle bli arg är det på orättvisor av alla dess slag. Människor som ljuger för mig, säger en sak och tycker en annan.
Och griniga, pissiga och allt för negativa människor som bara vill göra livet surt för andra. Och ja..jag har känt några sådana, tyvärr.

Annars är jag som sagt nästan aldrig arg.

Kommentarer
Postat av: Louise

Tycker också det är jobbigt med negativa människor. Har lätt för att gå in i negativa mönster själv, så jag vill helst undvika sådant!

2011-03-02 @ 22:43:08
URL: http://Louinatutu.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag är också arg!!!! På en pisstant som har ljugit mig rätt upp i ansiktet. Fy fan=(=(=(

HAde du bott i grannbyn hade det varit läge för en vinkväll.



PUSS

2011-03-03 @ 20:04:18
URL: http://blogg.mama.nu/emeliepernille/
Postat av: Lena

Hej!



Slutar 16:30 på fredagen men måste lösa det på nåt vis så jag anländer Sthlm tidigare...ska diskutera lite med kollegorna om någon kan tänka sig byta!

Semestern har jag visst lyckats tjabbla bort i och med Thailand. =/

En lite miss...



Men men. Jag ordnar detta!!! Promise!

Hoppas kunna sluta vid 12:30 och hoppa på ett tåg direkt efter!



Allt bra?



Kramen!

2011-03-03 @ 20:52:36
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0