Mina föräldrar

Dag två i den lilla lista jag håller på med, handlar om mina föräldrar.

Mamma och pappa flyttade isär när jag var runt 15. Jag har inget direkt minne utav att de var väldigt kära i varann, någon gång. Kanske det försvann någonstans mellan mycket jobb och ingen tid ihop?

Nu bor min mamma i stan, ensam och är sjukskriven sen många år tillbaka. Ni vet ju alla varför. Jag har fått bättre kontakt med min mamma nu i vuxen ålder, och vi pratar flera ggr i veckan. Barnen älskar att åka till mormor för där får man lov att leva loppan. =)

Pappa bor tillsammans med Maud och ett av hennes två barn. Han jobbar som rörmokare i Norge och har gjort det i 11 år, eller kan det vara 12? Han kommer hem tors e.m och åker tillbaka tidigt måndag. Alltså jobbar han skiten ur sig när han väl jobbar.
Pappa och jag  har fått jättebra kontakt sen Eddie föddes.

Det är nog allt jag vill bidra med till denna överskriften. Jag tycker att det känns lite fel att skriva om dom när dom inte vet att jag gör det. Dessutom anser jag att deras liv och hur det har det är privat. (utom endel av mammas sjukdom kanske..för den påverkar mig så.)

Tråkigt kanske, men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0