Lista

I brist på blogginlägg snor jag en lista jag sett på andra bloggar för att uppdatera lite om mig själv och mitt liv. Med början imorgon.

Dag 1 - Presentation av mig
Dag 2 - Mina föräldrar
Dag 3 - Min dag
Dag 4 - Kärlek?
Dag 5 - Detta åt jag idag.
Dag 6 - Litteratur
Dag 7 - Mitt favoritminne
Dag 8 - Detta ångrar jag
Dag 9 - Mina syskon
Dag 10 - Min tro
Dag 11 - Det här får mig att bli arg
Dag 12 - Sveken
Dag 13 - Ett ögonblick
Dag 14 - Musik
Dag 15 - Det här får mig att skratta
Dag 16 - Det här får mig att gråta
Dag 17 - Rädslor
Dag 18 - Det här saknar jag
Dag 19 - Min favoritplats
Dag 20 - Den här månaden
Dag 21 - Mitt jobb
Dag 22 - Ett andra ögonblick
Dag 23 - Min favoritartist
Dag 24 - Julafton
Dag 25 - Mina drömmar
Dag 26 - Dagens outfit
Dag 27 - Mina vänner
Dag 28 - Studier
Dag 29 - Mitt 2010
Dag 30 - Framtiden
Dag 31 - Ett sista ögonblick

Kommentarer
Postat av: Emma G

Vi kommer ju pa torsdagkväll, har inte mycket planerat än vad jag vet. Hur jobbar du/ni?

2011-01-18 @ 03:22:11
URL: http://emmitas.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh! Ska bli spännande att få läsa så mycket om dig! ;)



Fya för magsjuka...verkar inte ha blivit nåt mer på jobbet som skönt är! Hoppas verkligen vi slipper innan vi åker. Åker den 1 februari och blir borta3 veckor. Sooooom jag längtar nu, vill ha värme och sol!!!



Näe, inte alls länge tills vi ska ses! Hihi!

Ska bli så skoj!!!

Har inte tänkt nåt alls när jag ska åka...men kanske lika bra att åka ner på fredagen?!



Kram!

2011-01-18 @ 21:34:01
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: M

Snor den där listan av dig ;P



Kramar!

2011-01-21 @ 11:59:11
URL: http://osterlanggatan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0