Utekväll i gööötebööörg

Hej raringar!!
Ikväll ska jag inte bli långvarig. Jag vill börja måla min svarta bänk..eller jag måste ju göra det där jätteroliga underarbetet först. =)
Det känns som om jag får mer energi. Kan det vara för att vi går mot ljusare tider? Visserligen har det varit grått och regnigt ute idag, men jag gillar´t. Våren ligger i luften.

Har samlat mig från en perfekt utekväll med ett par störtsköna brudar i lördagskväll. Tack söta ni för att ni gjorde kvällen så rolig. Och Christoffer..det var jättekul att du stannade hemma och spelade spel med oss. Du är en godbit av dess like du.
Nu..bildkompott!


Hahahaha...kolla in Elins ögon  på sista bilden. DU ser lite spoky ut darling. En drink för mycket? =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sicka fräschingar ni är!! Och till helgen blir det utekväll i tröööllhääättan ;) Jag längtar so mutch! Hur har ni det i veckan? ses? Puss

2011-02-07 @ 21:26:49
URL: http://elfia.blogg.se/
Postat av: Lina

Ser ut som du haft en toppenhelg! Tack för din söta kommentar i min blogg. Jodå vi är friska (peppar peppar), skönt att ni mår bra igen också. Skulle vara jättekul med en utekväll med dig och Fia, de tycker jag vi får kika på snart! Jag ska börja leta fram goda "drinkrecepet"! Kram

2011-02-08 @ 19:39:09
URL: http://linalive.blogg.se/
Postat av: elin

En drink för mycket?! Jag trodde det var linan vid drog!:)

2011-02-14 @ 11:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0