Mmmmango

Har ni testat den här nya chokladen från Marabou? Jag tycker den är en riktig sommarklassiker. Prova genast!!



God Kväll raringar, hur mår ni?

Efter all svett igår på träningen kunde jag äta halva den här utan dåligt samvete. Eller? =)
Jag sitter o kikar på Antikrundan. Jag tycker det är skitroligt att lära sig om saker och ting, vad saker ligger i pris osv.
Gud vad folk kan fynda. En gubbe hade hittat en Picasso på en bonnmarknad. Köpt den för 3000:- och den är värd runt 600 000:- Oh my!!
Sådana fynd skulle man komma över.
Jag är grymt sugen på loppisar och vill gärna testa auktioner. Någon som är sugen på att hänga på?


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA!!! (svar på loppis-sällskap alltså)

2011-02-18 @ 22:46:24
Postat av: Anonym

Från Louise, kanske jag ska skriva ;)

2011-02-18 @ 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0