Tandvärk och vin..det går väl alltid ihop?

Idag har jag vart hos tandläkaren- en akuttid. Jag har haft en nedrans värk i munnen å det visade sig vara visdomstanden som spökar.
Jag har vart svullen och haft ont ända ner i halsen. Farbror tandläkare sa att om det kom tillbaka är det pencellin som gäller.
Jaha tänkte ja..en visdomstand..vad kan det ta... nån vecka eller två innan den är uppe.
1½ år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , sa tandläkaren.

Kul jul.
Egentligen skulle jag tagit helg nu, men jag ska jobba extra imorgon. Ja det är på min egen begäran, att skarpa ihop lite extra pengar till Parisresan, som bara ligger runt hörnet nu.
Sen imorgon ska Joel och jag ha en kväll ensamma med barnen som vi inte haft..ja sen förra året någon gång. Det ska bli skönt, men samtidigt vill jag ju passa på att träffa mina goa vänner.

Jaha, nu ska jag iaf sminka mig inför kvällens bravader. Vi ska ut och äta med jobbet. Och som alla vet är det alltid liv i luckan när Jätten är ute o svirar.

Ha en trevlig helg allesammans!

Blommkattis..jag kan inte kommentera i din blogg av någon anlledning. Vågen är inköpt på en loppis!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Absolut! Vi kan väl ta en kväll du och jag så ska jag lära dig allt jag kan;) Jasså det gick inte vägen. Kom hit och hämta resterna i dunken så kan du göre ett nytt försök ikväll! PUSS

2011-02-20 @ 09:13:16
URL: http://elfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0