Solskenspromenad

Jag har valt bort bloggen helt den här veckan. Istället har jag jobbat en massa, grejat lite här hemma och gjort en del ärenden. Nu för tiden tycker jag det är roligare att läsa andras bloggar än att blogga själv.
I lördags var vi ute och åt med Sofia och Fredrik. Det blev en helkväll av dess like, men jag hade inte förväntat mig annat.
De är alldeles underbara att umgås med. Jag har inte tråkigt en sekund. Jag valde faktiskt bort att ha med mig kameran ut, för första gången i mitt liv. Men om ni vill se hur det såg ut, kan ni besöka Sofias fina blogg här.

Dagen efter fick vi gå av oss baksmällan i det fina vädret, för vi skulle ha finbesök innan barnen skulle hämtas och innan jag skulle till jobbet.
Jag får lyckorus när solen visar sig och snön gnistrar som kristaller.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Yes! Imorn kommer Lina o Daniel och på lör kommer Anna o Jocke. Full rulle hela helgen. Men kan vi inte ses på sön förmiddag ute och leka?? Eller är ni upptagna? PUSS min finaste

2011-02-17 @ 20:42:50
URL: http://elfia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken härlig promenad i naturen med snö och sol =)



Vad kul att du också ska på träffen i maj, ska bli en trevlig helg!



Ha en fin fredag och helg! /Camilla



2011-02-24 @ 20:21:37
URL: http://vitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0