Såhär är det...

Det är inte många inlägg jag har gjort sen jag bestämde mig för att fortsätta mitt bloggande. Jag vill ju egentligen... Men det finns andra saker jag gör hela tiden. Och när dom är gjorda är det bara en sak jag egentligen vill göra.
BAKA!!!
Jag älskar att baka, planerar hela tiden nya projekt å räknar ut när jag kan klämma in en liten bakstund. Jag hade så gärna velat jobba med detta, men det finns såklart lite hinder i vägen. Det största heter pengar! Om man bara hade blivit sponsrad...

Så ni vet ju vad jag gör när det är tyst här på bloggen.
Ikväll har jag verkligen hindrat mig själv från att baka, eftersom vi skulle leta efter lite julpynt på vinden. Julpyntandet har verkligen fått lida i år..
Men jag tog visst ett glas rött och rotade fram en påse av de där goa, gula krokarna.. Och vips, här sitter jag, utan julpynt och med ett nytt bakprojekt i tankarna.
Så det kan bli!

Ha en fortsatt fin måndagkväll raringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0