Prima helg

Jag har haft en prima helg i göteborg. Jag har fått det mesta; shopping, supergod mat, några glas rötjut, många skratt, ett lisebergsbesök, träffat fina vänner.. MEN det enda som jag längtat så efter fick jag inte- sömn.
Jag låg dåligt på madrassen, vände och vred mig. Det är inte så många som legat på den innan, så den är inte så inlegad.. Haha...
När ja flyttade mig till soffan, blev det inte bättre. Trist!

Har köpt ett superfint stort flygplan till Noah, som dekoration att hänga i taket. Hade så gärna velat se hans min imorgon bitti när han ser det.

I eftermiddags var vi 10 härliga vänner och 4 griniga ungar som sågs på Liseberg. Vackert och kallt kan beskriva timmarna som drog förbi där inne.

Nu infinner sig måndagsångesten lite lätt och tanken på att det bara är 13 dagar kvar till självaste julafton får mig att bli blå av stress....

Trevlig tredje advent vänner!


Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt med fina helger!



Trist med regnet bara, hur gick det med de blöta fossingarna?



Kram!

2011-12-13 @ 19:32:18
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Va kul att gå på liseberg.. har aldrig gjort det över jul, men har förstått att det är någon man måste göra någon gång. Syns att du inte fick den sömn du behövde, men hoppas du sovit djupt natten efter.



Kommer till thn över jul och nyår, men är tyvär tvungen att åka tillbaka i melandagarna..



halv ko.. hahah,,, jam nu överdrev jag lite, men det var gigantiska köttbitar som de andra fick på sina tallrikar :-)



Kram på dig !!

2011-12-13 @ 20:46:44
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0