Down under

Idag har det vart en såndär jobbig dag igen. Jag och kidsen har gått bananas på varann och jag är så jäkla trött på att alltid vara ensam på helgerna. Helgerna är heliga och det kommer alltid förbli så. Men för oss finns det inga helger för vi jobbar ju alltid. Jag är så himla trött på att aldrig kunna göra något ihop, ha ansvar för barnen och få en dos av egentid på helgen.
Det reder upp sig, det är inte såhär för alltid, sök ett annat jobb..ja de man hör och tänker själv är ju såna tankar, men jag vill inte ha det sen. Jag behöver det NU! Vi behöver det nu. För att orka mera, för att vara på bättre humör. Situationen är inte hållbar.

Kidsen är på väg i säng och jag reder ut mina tankar med ett glas rött. Namnet på vinet passar ju bra till mitt humör ikväll.
Hoppas ni har det trevligt. Va gör ni?


Kommentarer
Postat av: Emma G

Sitter här och undrar hur trevligt vi kunde haft det ikväll!

2010-09-04 @ 21:01:45
Postat av: Helena!!!

Detta låter inte roligt!!Du får gärna ringa och prata av dig om du behöver det, det vet du!puss

2010-09-05 @ 11:48:44
Postat av: Lena

Hej fina du!!! =)



Hur mår du?

Hur går vardagen? Är det fullt upp för dig?



Saknar dig här i cyber-världen men förstår att duninte har tid/ork. Men du ska veta att jag saknar att höra om dig och dina...=)



Kraaam!

2010-09-08 @ 15:09:50
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0