Äntligen!

Igår var det lycka i full pott. ÄNTLIGEN fick jag en underbar kväll med de bästa vännerna i mitt liv. Ea som är hemma en snabbis från sitt Frankrike och Mia som kommit ända från Göteborg. =)
 Jag är uppväxt med dessa fina människor och deras familjer och när vi ses har jag glädjeskutt ända från magen.
Jag älskar er och era familjer. Är så glad att få vara en del av era liv och ni i mitt.


Det var en fin kväll igår med rom och cola, vin och en massa härligt prat.
Sofia, Benny, Agneta..♥
Rickard och Patrick..jag vill se mer av er, ni verkar toppen!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Mycket trevligt att träffa dig och ni tjejor ihop. Mammor behövet detta ibland men tyvärr blir det för sällan. Många kramar från Agneta

2010-09-08 @ 23:34:54
Postat av: Petra Bloggar

åh nu blev jag varm i hjärtat

2010-09-11 @ 08:09:45
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0